sexuella trakasserier?

Martin har lyckats släpa med sig en flugjävel in i lägenheten. det har varit totalt flugfritt här sen förra sommaren, men nu tycks friden vara slut. detta kan troligen komma att vara den dummaste jävla fluga jag någonsin har skådat. inte nog med att den är dum i huvudet som alla flugor är, den trakasserar mig sexuellt dessutom! oavsett hur många gånger jag viftar bort den så kommer den och sätter sig på exakt samma ställe igen; på mitt knä. den sitter där och är allmänt äcklig i ca 10 sekunder, sen börjar den sakta men säkert smyga sig upp på insidan av låret och in under linnet(jag har ett långt linne). det är vidrigt! jag har suttit och skrikit åt denna förbannade fluga i säkert en timma nu. den ger fan inte upp! Martin bara skrattar. först nu när jag tog med mig datorn och förflyttade mig från vardagsrummet till sängen så börjar Martin klaga, för nu är det plötsligt han som är trakasserad istället. nu har den dessvärre hittat in i min sovhörna och tillbaks till mig. jag pallar fan inte med den längre. 

nu är flugan död

skönt med lugn och ro här hemma. Martin stack iväg en sväng, så nu ligger jag och breder ut mig på sängen och njuter av tystnaden och svalkan från min fläkt. idag har varit en lång dag. jag var uppe i ottan som vanligt och jobbade medan Martin låg kvar och trynade. efter jobbet så började jag med att sola lite hemma på gården, sen åkte vi till Borsökna. det är så härligt svalkande att bada där nu. i förrgår så var det t o m 4 grader varmare i Borsökna-sjön än i min mosters pool. mamma och jag våldgästade henne och barnen och låg där från klockan 11 till 16. efter maten så åkte vi till Borsökna, då var klockan ca 18. så sent och det måste ha varit runt 27-28 grader i vattnet. underbart är vad det är! 

imorn slutar jag tidigt och sen är jag ledig torsdag-fredag. yaay! :D om vädret tillåter så blir det nog massa bada och lapande av sol. till helgen ska det tydligen bli värmebölja, 30 grader var det sagt. I don't mind. så länge jag har min vattenspruta och lite jordgubbar så är jag good to go. 

nu funderar jag på att slänga i mig lite kräm och mjölk, det är så svalkande. sen ska jag bannimej dunka på Stockholm Boogie, det var alldeles för länge sen jag såg den nu! förhoppningsvis kommer Martin och joinar mig lite senare. :) 

signar ut! 
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0