en ny lya

nu är lägenheten ommöblerad. ingen större förändring, 'cause let's face it, jag har bara 41 kvadrat. men det känns ändå lite som en ny lägenhet, faktiskt. en liten förändring med stor effekt kan man säga, och jag blev mycket nöjd. men det tog sin tid. ett tag så såg det rätt hopplöst ut, för ni kan inte ana hur avancerat det är att möblera om ett fyrkantigt rum. slutresultatet blev i alla fall bra. nu ska jag bara rensa garderoben, lägga ut lite elektronik-prylar på blocket (om jag orkar) och sen är allt tiptop! tack än en gång tjejer för att ni hjälpte till och för att ni är dom bästa vänner en dåre kan få! :) fast vi är ju dårar hela bunten, och det är ju det som gör oss till "the best there is"! 

den här fyran blir nog aldrig gammal. <3 



nej, nu ska jag nog ta och krypa till kojs. upp och jobba tidigt imorn! 

ps. längtar sönder till lördag! ;D

signar ut!
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0