"även en kalkon kan äta en räv"

ja du, Filip, har du verkligen tagit studenten? xD för er som undrar så är det korrekta uttrycket "även en blind höna kan finna ett korn". men Filip, den smarte studenten, tyckte annat. förbannat trevligt studentfirande blev det ute i huset i Holmsjön i alla fall. god mat, kul folk, underbar miljö. Holmsjön är inte så pjåkigt alls. men ska man bo där så ska man inte ha 3 som operatör, för då är man körd. tro mig, jag vet. 

igår var en lång dag. jobbade 7-16 och hade inte sovit en blund på natten, så man var lite sliten. men det gick jättebra att jobba. avslutningsvis så var det girls night med Annis, Werre och Martina. 

idag har jag jobbat på dansskolan och knallat på Tuna Park med Werre. lite fynd gjorde vi allt. min sommar är ju räddad i alla fall. ;) kanske snarare synen, men den ingår väl för att sommar'n ska bli någelunda bra i alla fall. vore ju inte så kul om man gick och blev blind sådär hur som haver. haha! har även varit på det andra jobbet och överlämnat det ifyllda anställningsbeviset till chefen. orka posta? nu ska jag bara pallra mig iväg till fotografen så jag får min jobbfotolegitimation. får väl göra det imorn om jag hinner. måste jag vara med på kort? kan jag inte få måla ett litet självporträtt som Mr. Bean gör? 

veckan kommer bjuda på både smått och gott. :) imorn ska jag till vårdcentralen en sväng, sen blir det nog lite pool-schtek om en viss herre tillåter(?). klart som fan att du gör, alla vet ju att du inte klarar dig utan mig och mina bakverk. du är fullkomligt hjälplös utan mig. haha! börjar bli lite blek nu tycker jag allt, så här fordras lite härligt solsken. apropå solsken, var inte det utlovat idag? tycker det har varit molningt mest hela dagen jag. eller nej, nu ljuger jag faktiskt. när jag tänker efter ordentligt så har det faktiskt varit sol nästan hela dagen, men med små lätta moln dansandes omkring. det är ju sol nu t ex, så vafan snackar jag för skit? jävla dåre. dags att kasta sig in i duschen förresten. ska åka och plocka upp dåre #2 snart så då vill man ju vara extra fräsch. ;) sen blir det god mat och en kvällspromenad "i Hagnesta Hill bland de identiska husen". vi lär nog avsluta med en bra film eller nåt i den stilen. 

jobb torsdag-fredag. ingen fördjupning i det. 

mest längtar jag nog tills på lördag. då ska vi fira att Annis är så jävla bra på spanska. det ska nog bli redigt kul, om ni förstår vad jag menar (höhö!). pass på, här kommer lite skönsång: "it's DARE, uh!". se det som ett smakprov, för snart blir Annis och jag rockstjärnor, så då kan ni skryta med att ni har hört det här. replokalen och studion är ju redan kirrad. visst är det så? sen har jag ju hört att några sköna grabbar med häftiga guror och trummor ska backa upp oss. det var väl så vi hade sagt Annis? vi får ju alltid som vi vill. vi kirrar't. ;) 

nuuuuu måste jag kila, tjarrå! 

signar ut.
xoxo, Alex.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag är ingen rockstjärna (ännu). I'm GANGSTA!!! x-D

2010-06-15 @ 00:03:26
URL: http://livingaloud.blogg.se/
Postat av: Jeffery "OG Loc" Martin

naaaaah man, you can't prove nothin'! you just a bustah!

2010-06-15 @ 10:55:38
URL: http://boijeving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0