årets första

hej på er! 

då vad jag tillbaka. kul, visst? :) det doftar alldeles underbart i min lilla lya just nu. jag gör nämligen det jag är allra bäst på: fläskpannkaka. den står för tillfället i ugnen och bullar till sig och blir sådär ljuvligt god som den bara blir när jag gör den (jag måste ju kunna skryta om att jag är bra på något). synd att man inte har något trevligt middagssällskap bara, det är det enda jag saknar just nu. 

igår var det tid för årets första dopp. jag tog med mig min äldsta och yngsta kusin från Bergströms-klanen. kylväskan och dom färska jordgubbarna var med såklart. det var kallt i vattnet, men det har aldrig stoppat mig. inte Kevin heller, han var mer under vattnet än över. 



den här lilla svampen drack ett halvt sex-pack med Coca Cola.
man kan ju undra vart allt tar vägen? 



sen var det dom stora schtekarna såklart, Martin och jag.


det var den dagen det. idag har jag jobbat en sväng, sen har jag handlat och fixat lite här hemma. nu ska jag bara äta en bit av den där goda saken som står i ugnen, sen ska jag åka ut en sväng till farmor och farfar och fira gammelgubben som fyller år idag. det var allt för mig idag. 

signar ut!
xoxo, Alex.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

"Blogga själv'rååå", tänkte jag skriva. Men det hade du visst redan gjort. ;-) Själv har jag inte badat ännu. Hihi!

2010-06-07 @ 18:57:27
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0