@ work

tjabba, läget?

sitter i lokalen. har precis kommit tillbaks från en härligt blöt promenad med en av mina vårdtagare. det var uppehåll när vi planerade att gå ut, men så fort vi kom utanför dörren så började det. tur att tanten min hade luva på sin jacka. värre var det för mig, med bara en tunn tröja och en kommunen-väst ovanpå. men någon var ju tvungen att köra el-rullstolen. Bea var också med, så lite backup hade jag i alla fall. :P hon tycker tydligen el-rullstolen är otäck. en annan tycker att den är det smidigaste som finns. tung visserligen, men ändå mycket smidigare än att behöva köra runt med en vanlig rullstol över hela Torshälla, som btw består av nästan enbart uppförsbackar. mindre roande.

jobbar till 21, så det lär väl inte hända så mycket mer på den här bloggen idag. det är bara två saker som ska göras mellan 14 och 16 här på jobbet, så det riktiga arbetet sätter inte igång förrän runt 16:30. helt meningslöst att börja 14 egentligen, men what the heck...måste man så måste man.

nääh fan, nu får det vara nog av detta! back to work[läs: soffan].
xoxo, Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0