vart tog solen vägen?

såhär ska det se ut!


jag saknar solen redan. idag vaknade man istället upp till regn och rusk, och vad är det för somrigt med det om man får fråga? :\ jag gillar det inte alls. jag hade liksom planer för dagen, men nu måste jag tänka om helt. man lär ju inte vara ute mer än om man ska förflytta sig någonstans, så vad kan man då hitta på för inomhus-aktiviteter måntro? jag känner mig inte allt för lockad till att sitta framför dumburken hela dagen, och jag är inte på tv-spelshumör idag heller. annars hade jag ju kunnat varva Super Mario Sunshine eller San Andreas för miljonte gången. hmm, Martin kanske kan komma med något bra förslag. jag ska fråga honom så fort han kommer ut ur duschen!

igår kväll var det hög mysfaktor här hemma. Martin jobbade så Annis kom över och vi satte fart på grillen. Cosmo var med så det blev till att gosa och leka lite med honom också. och maten sen, herregud! det blev så gudomligt gott att både jag och Annis kom av oss helt. vi sa nästan inte ett enda ord till varann under hela middagen. vi hade fullt upp att äta. haha! efter maten så blev vi jättetrötta. vi kollade lite på tv, sen var det dags för Annis och Cosmo att knalla hem. då fick jag någon konstig jävla craving efter choklad (vilket händer typ en gång i kvartalet), så då tvingade jag med Martin ner till Hemköp för att panta och köpa choklad. väl hemma igen så däckade jag typ direkt. det var den kvällen det, men jag var mer än nöjd. :) 

nej, nu måste jag komma på något att göra. dags att använda huvudet! ikväll går jag på och jobbar igen så jag ska passa på att njuta under dagen.

signar ut. 
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0