the best things in life are free

kära hjärtanes vad jag har det bra just nu! jag ligger i soffan och jag har alldeles oförskämt mysigt. jag har precis ätit upp resterna av flintasteken från gårdagens grillning. den var minst lika god idag, så grill-mästarn gjorde ett mycket bra jobb. ;) den var saftig, kryddstark och gudomligt god. jag har även hällt upp ett glas vin som jag avnjuter till en bra film, för det har jag förtjänat. firar avslutet på min 2-dagars ledighet passar jag också på att göra. 

imorn kommer bli en mycket bra dag! på förmiddagen åker jag ut på äventyr med den bästa och njuter av sol och värme. kl.14 går jag på och jobbar helg. kneg ger deg och cash is king! kanske händer det nåt kul på kvällen också, det brukar ju bli så. 

för att berätta vad som hänt idag så började det med att jag vaknade 7:55. det tyckte jag var en aning overkill med tanke på att jag är ledig, så jag tvingade mig själv till lite mer sömn och vid 9:30 så åkte jag ut till kussarna och badade pool. kl.14 skjutsade jag äldsta kussen till Balsta där han skulle möta upp dom resterande medlemmarna i bandet och sen åka vidare mot Västerås där dom har en spelning ikväll. efter jag hade släppt av honom så tog jag med mig den näst yngsta kussen till Borsökna för lite svalka. många skratt får man med honom, med hans totalt rubbade humor och genomskärande målbrottsstämma. vi fick en chock, det var verkligen skitkallt i vattnet! men svalkade gjorde det, vilket var syftet. vi stekte lite lätt, sen tog vi oss varsin glass och åkte hem till Oskarsberg igen. för en gångs skull var poolen mer lockande temperatursmässigt. nu till kvällen så har jag skjutsat mamma till en fest och nu njuter jag av en lugn men underbart mysig fredagskväll framför tv:n. måste ju ta't lugnt nån gång liksom. ;) 

bjussar på en bild här dårååå. 
kan meddela att kussens kassa fotografiska förmåga inte är nån bra kombo med världens sämsta bildobjekt. 

nu ska jag fylla på mitt vinglas. en sommarklassiker nästa - Sthlm Boogie!
signar ut. 
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0