the bitch is back in town

känns trist att behöva säga det, men ja, jag är tillbaks i Eskilstuna. efter att ha varit i Göteborg så känns det alltid extremt trist att behöva komma hem till den här jävla hålan. anywho, skönt att vara tillbaks i sin egen lya med sin egen skit.  
...
ähh, who the fuck am I kidding!? Sveriges skönaste stad, Sveriges skönaste folk, flottaste jävla hotellet ever. jag är såld. klart man inte vill hem! men man måste ju. sucks ass, I know. men det är väl här jag hör hemma, I guess. men jag vill tro att det bara är just nu. en dag så ska jag minsann ta mig härifrån. jag börjar allvarligt tro att folk som bott i Eskilstuna länge förr eller senare blir sinnessjuka. antingen får man någon form av psykisk åkomma eller så blir man kriminell. självmordsbenägen eller styckmördare, bara att välja. det är i alla fall min teori. hur kan det vara något annat liksom? se bara på den här stan. man kan inte ens gå ut med hunden klockan sju på morgonen utan att det hoppar fram någon jävla dåre ur en buske och hugger en i småbitar och våldtar det lilla som blir kvar. det är bara sjukt! 

nu känner jag att vi blev aningen neggo här, så om vi ska övergå till något jävligt nice istället kanske? Götet, Ullevi, Pink. den sjukaste, häftigaste, BÄSTA jävla showen jag någonsin sett! där har vi en kvinna! jag börjar nästan tro att jag har gått och blivit lezbo över en dag. jag är tamejfan kär i den kvinnan! inte nog med att hon är grymt snygg och hon sjunger som en gud. hon är dessutom, precis som jag, en riktig jävla pajas. mitt i showen så sa hon att hon är dålig på att dansa och att hon ville att vi i publiken skulle hjälpa henne att komma på dom fulaste movesen vi kunde tänka oss. och så när låten satte igång så började hon sepe-dansa, precis som jag och mina kompisar brukar göra. jag garvade så jag grät. så jävla skööön! hon var så jävla down-to-earth och enkel, det kändes precis som att vi i publiken kände henne och hade en personlig relation med henne. och det är det inte många artister som lyckas med, att knyta ett band med publiken. dom flesta gör ju en bra show och dom flesta som kollar är väl antagligen nöjda för man går ju bara på en konsert om man tycker att artisten/bandet i fråga är bra. men det var någonting med hur hon talade till oss i publiken och hur hon framförde hela showen. one word: AWESOME
jag trodde aldrig jag skulle säga det, men Foo Fighters, släng er i väggen! show-mässigt dvs. Foo Fighters kommer ju alltid att vara mitt #1 band, men jämfört med Pink så kändes deras konsert för några år sen ganska lame. jag ska sluta försöka beskriva hur bra konserten var för det går helt enkelt inte. ni som var där fick erat livs show. ni som missa't, tja, taskigt läge! verkligen skiiiittaskigt läge. 

annars då? tja, jag tackade precis nej till en fest. varför? för att jag är dum i huvudet. när kompisen nu har sms:at mig i ca 2 timmar och skrivit att det tydligen är dötrist där utan mig så känns det ju lite surt måste jag säga. men jag röjde igår kväll och har gått Göteborg runt samt åkt tåg i 4 timmar idag. jag är inte riktigt i skick, tyvärr. nästa helg ser det dock riktigt lovande ut, då blir det partyparty på fredag och tydligen på lördag med! vi gillar't. 

shit, måste dra. får återkomma! 
xoxo, Alex.

Kommentarer
Postat av: Annis

Vad roligt att höra att showen var AWSOME! :-D Haha, det hade varit kul att se när hon sepe-dansade.

2010-07-27 @ 08:26:48
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0