summertime, and the livin' is easy...

god afton, typ. uuunderbar dag, visst? :)

jag och Annis har hängt i Borsökna hela dagen. vi kom dit tidigt och det började lite knasigt, men efter ett tag så löste det sig och vi hade det hur bra som helst. det är bra att åka dit tidigt, när det är mindre folk där. då kan man lägga sig där man vill utan att behöva trängas. det har varit sjukt varmt idag, men det vet ni väl lika väl som jag. ;) knappt ett moln på himlen och inte mycket till skugga någonstans. det blev en hel del springande mellan handduken och bryggan, allt för att få lite svalka. men Borsökna slår aldrig fel! två kvällar i rad har vi åkt dit runt 21-21:30 för ett kvällsdopp och det har varit helt gudomligt skönt! det är säkert 28-29 grader i vattnet vid den tiden eftersom sjön värms upp under dagen. perfekt sätt att avsluta dagen på. man blir svalkad och så blir man lagom trött för att kunna somna gott när man kommer hem, och så sover man som en gris hela natten. :)
det hände en kul grej där idag också. en kille frågade mig om jag ville följa med honom och hans kompisar och grilla och lira lite fotboll. det var inte någon jag kände utan någon helt främmande. rätt sjukt ändå, det är inte ofta något sånt händer. men jag kunde inte hjälpa att dra på smilbanden när han frågade. först trodde jag att han skämtade, men när han för andra och tredje gången frågade och försökte övertala mig att följa med så förstod jag att han var seriös. riktigt kul var det! dessvärre var jag var tvungen att tacka nej, men vem vet, nästa gång kanske det faller sig så att jag tackar ja. hehe!

nu sitter jag hemma hos mamma. hon lagade middag till mig i form av fattiga riddare, och det var väldigt gott. imorn börjar jag jobba tidigt och jobbar till ganska sent, så jag ska försöka lägga mig hyffsat. men sen så är jag ledig fredag, lördag, söndag. och då, då blir det rajtantajtan vill jag lova! ;D nu ska jag relaxa framför tv:n en stund innan det är dags att dra!

signar ut.
xoxo, Alex.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Du är bäst, din lilla kräft(fram)stjärt. Hahahahaha!

2010-07-14 @ 21:32:32
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0