schtekt fläschk

det känns väldigt stabilt att mina piller får mig att se dubbelt. :P tur är det väl att jag bara ska ta dom på kvällen. jag blir dessutom vråltrött av dom, och när man är trött redan innan man tar dom så är det bombsäkert att man däckar. jag ser dubbelt just nu, + att det känns som om någon har hängt 5kg-tyngder i mina ögonlock. det är inte långt ifrån att mitt huvud kraschlandar på tangentbordet följt av en lång snarkning. jag ska dock försöka avrunda detta på ett snyggt och värdigt sätt. jag har haft två underbara lediga dagar, och jag känner mig så lycklig just nu! har inte lyckats fånga allt på bild, som t ex kvällarna. det kanske är lika bra det. ;) men på dagarna så har jag varit flitig med att låta kameran gå varm. det har dock inte varit jag som har tagit dom flesta av bilderna, men det spelar ingen större roll. bilderna blev i alla fall bra.

igår när jag skulle uppdatera foto-bloggen så hann jag inte mer än logga in och ladda upp ett foto innan jag somnade sittandes. kl.21:00 däckade jag, kan ni tänka er då hur trött jag var? men frukta icke, idag gjorde jag ett nytt försök. and voilá, success! så nu kan ni checka nya fräscha sommarbilder från både igår och idag. :) enjoy

time for me to hit the sack, det är ju en dag imorn också. och den kommer bli förbannat bra den med. jobbar kväll så jag har hela dagen fri till att mysa med den jag gillar mest. :) 

signar ut, helt slut! 
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0