nederbörd!

"kan detta förbannade gråa moln sluta hänga över mig som en svettig, äcklig jävla gubbe och istället bara ge mig some god damn regn! I want it and I need it!"

det var min status på facebook för några timmar sedan. nu - spöregn. jag fick min vilja igenom, äntligen! kan inte hjälpa att känna mig lättad över denna hårda nederbörd. det behövdes verkligen! man kanske ska passa på att be om sol tills på lördag nu då när jag ändå tycks ha någon form av lucky-streek. det har ju blivit utlovat regn tills dess, vilket jag inte har röstat för. på lördag ska det vara sol om något!

vissa människor alltså, jag säger då det. de bär sig så jävla konstigt åt just nu att jag bara vill skita i dem helt och hållet. jag orkar inte med sånt tjaffs... 

idag har jag jobbat 8-16 och det har varit en helvetesdag. snacka om att någon är glad över att vara ledig fredag, lördag, söndag. lördag kommer bli kick-ass, minst sagt. imorn kommer nog inte bli så pjåkigt det heller. ;) mycket att se fram emot just nu, så klart man gillar't. nu har vi även en kräftskiva att klämma in i almanackan, som börjar bli ganska full. keepin' it real! 

är inte på hugget just nu märker jag, så det blir en random update här bara. 

signar ut, helt slut. 
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0