namnsdag

idag har jag namnsdag. lika så alla andra fruntimmer i våran släkt. som en överraskning så kom Anna-Karin över med prinsess-bakelser. min favorit! :) hon är bara för gullig. och vilken överraskning! "en go'fika säger man inte nej 'te!" som Mulle Meck skulle ha sagt. som kronan på verket så ska vi även äta fläskpannkaka till mat. det var jättelänge sen vi gjorde det, och vi som fullkomligt älskar fläskpannkaka! så nu är det hög tid att ta fram det rimmade sidfläsket och göra något av det. det blir extra festligt idag, med andra ord.

på tal om sidfläsk så har vi pratat om att börja träna, Anna-Karin och jag. vi har kommit fram till att vi båda mår så bra av att träna och dessutom tycker att det är kul. det finns inget bättre än att träna och se resultat efter allt hårt arbete. vi får se om vi bestämmer oss för Friskis eller om det blir något annat. vem vet, kanske räcker det med ett hopprep och lite hemmagjorda tyngder. det går minst lika bra att träna hemma. det vet jag, för jag har gjort det förr. 

senare idag ska vi träffa Martina och Werre nere på stan och snacka lite. men nu kurrar magen så det är dags att sätta igång! 

signar ut. 
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0