jag har aldrig...

äh, vem försöker jag lura? det är fan bara att dricka! 

är det bra eller är det bara tragiskt när man är på en fest och kör "jag har aldrig" och man får dricka varje gång? antingen kan det ju betyda att man har upplevt väldigt mycket och därav är väääldigt erfaren, eller så kan det betyda att man inte har varken hämningar eller gränser och gör precis allt som folk utmanar en att göra. jag vet inte vilket som är sanningen i mitt fall, vågar heller inte chansa för det är troligtvis inte lika bra som jag inbillar mig. ni som känner mig får gärna komma med eran åsikt. I dare you!
typ 99% av påståendena som dras i den leken är ju sexrelaterade, så om man exempelvis har somnat under oralsex eller lyckats få en kille att gråta av lycka under sexakten så är väl inte det nån större bedrift egentligen. det är ju mer pinsamt. det är väl därför man leker leken? så man kan höra om all crazy shit människor har gjort och skratta åt dom. men som sagt, om man själv är den enda som får dricka varje gång ska kanske man ska börja fundera lite. shit asså, vad var det jag sa?! 

aamen nu råkar det vara så att jag har en jävla massa tangenter framför mig, närmare bestämt det dubbla antalet mot normalt. hur kan det komma sig, måntro? jag tror det är dags för mig att släppa laptopen och återgå till drickat. det är ju ändå mycket roligare. som alla andra gånger så vill jag även här be om ursäkt på förhand för eventuella felstavningar. jag känner mig själv, och jag kommer ha GRYMT kul imorn när jag läser det här. brukar dock ha sjuk tur och det brukar inte vara så värst felstavat. jag är alltid noga med att (så gott det går när man ser dubbelt)läsa igenom inlägget innan jag publicerar det. men just nu är situationen ganska så extrem, så det är upp till bevis imorn. eller idag? äääsch då. 

ni älskar mig ändå, visst? 

signar ut, det är nog bäst så. 
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0