Horton

en sjukt rolig och mysig film. jag kollar på den just nu. 

jag vaknade för 1½ timma sedan. nu har jag precis petat i mig lite frukost, och snart är det dags att byta om för att åka och bada. jag ska köpa en ny luftmadrass på vägen också. jag orkar inte hålla på att laga min hela tiden, och jag vill ju inte sjunka till botten när jag ligger ute på sjön och steker. 

i fredags blev det häng med tjejerna. vi spelade minigolf, käkade glass och hämtade mat från Roma. "glass före maten?" tänker ni. I know, helt craaazy! verkligen banbrytande betéende. men vi är ju vuxna, så vi får ju ta efterrätten före varmrätten om vi vill. :P
senare på kvällen hade vi det väldigt roligt. vi använde min Voice Plus i iPhonen och spelade upp saker baklänges. vi sa ord och meningar baklänges och spelade sedan upp dem i baklänges-läge. på så sätt så blev ju orden rättvända och det lät helt hysteriskt roligt. detta måste testas! vi skrattade så tårarna rann och magen krampade. stackars Martin som var här då tyckte väl att vi var helt galna. rena hönshuset var det, men han verkade vara ganska road han med, för han kunde inte hjälpa att skratta åt oss så som vi höll på. om inte en bra telefon så är iPhone i alla fall ett mycket bra redskap att roa sig med om man är uttråkad och/eller övertrött.
när Martina och Werre hade gått hem så fortsatte galenskaperna. jag och Annis went totally bonkers här hemma. helt sinnessjuka! Martin filmade allt, och känner jag honom rätt så kommer han lägga upp det videoklippet på facebook så fort han får chansen. jag kan säga så mycket som att Foo Fighters var en stor bidragande orsak till detta galna betéende. alla vet ju att när dom fyller högtalarna så är det fullkomligt omöjligt att få oss att vara tysta eller sitta still. det går inte att hejda oss. bästa vän, finns ingen som jag har så kul med som dig! 



nu är Horton slut. dags för mig att klä på mig då!

signar ut. 
xoxo, Alex.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Det är inget konstigt med den jag blir när jag är med dig. Den delen av mig är fullkomligt normal. x-D

2010-07-11 @ 19:35:02
URL: http://livingaloud.blogg.se/
Postat av: Boijan

hahaha! jag kan bara hålla med. ;D

2010-07-11 @ 21:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0