för trött för att bry mig?

aamen typ så.
jag är placerad i sängen. laptopen är placerad på magen. det är knappt att jag orkar lyfta händerna för att skriva, trots att dom i stort sett redan vilar på tangenterna. jag är helt enkelt för trött för att bry mig om att skriva, egentligen...MEN, sen så finns ju den där lilla jävla människan i mig som ändå känner något sjukt behov av att skriva, trots att hon knappt kan hålla ögonen öppna. om vi ska summera dagen så det går lite snabbare då kanske...
jag har jobbat. 

se där, det var väl inte så jävla svårt? jag skriver med mig själv, om ni undrar. 

nu ligger jag, som tidigare noterat, i sängen och halvsover/halvbloggar. och så väntar jag på att Martin ska komma hem också. ja, som ni säkert märkt så typ bor han här just nu. har i alla fall gjort den här veckan. men det har ju såklart inte jag något emot. varför skulle jag? :) 

kom precis fram till att jag typ inte har flyttat mig (mer än till toaletten någon enstaka gång) sen jag kom hem från jobbet. jag har verkligen varit helt slut! så slut att jag inte ens orkade gå ut på gården och lägga mig och sola(?!). slå mig på käften någon, I beg you. något är det som är fel när jag, som älskar solen, inte ens orkar gå ut och lägga mig på baksidan av huset och sova, när det för övrigt är bland det skönaste som finns; att somna i solen. det finns typ inget bättre än det! jo, det skulle väl vara sex i så fall. sex går liksom inte att jämnföra med något annat, det är i en klass för sig. men utöver det - inget! så ja, jag blir lite orolig när solen inte lockar mig. det måste verkligen betyda att jag är trött. 

ska jag bjuda på en bild, bara för att inlägget ska se lite roligare och färggrannare ut? kör till då! det får bli en bild från igår, då jag låg ute och dyrkade solen. se detta som en hyllning till just det, solen. 

ja, jo, jag har verkligen en extrem klyfta på den här bilden, men jag orkar inte bry mig. 

signar ut, helt slut! 
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0