a good day, indeed!

igår då, det var en mycket bra dag. ingen speciell anledning egentligen, det bara blev så.
först jobbade jag 8-14, och senare på eftermiddagen så skjutsade jag ut mamma och Annika till Oskarsberg för lite champagne-smuttande. när de sen åkte ut till Mary's för en grill-afton så åkte jag hem till mig. uttråkad som jag var så försökte jag komma på något att göra, och det slutade med att jag satte mig och gjorde en fin sminkning på mig själv och tog lite bilder. här är två av dom. jag ser lite stirrig ut på den nedre bilden, men strunt samma.



senare på kvällen åkte jag och Martin ut och hämtade upp de förfriskade damerna ute på landsbygden och skjutsade in dem till stan där de skulle fortsätta slira. det är en härlig känsla att se när ens mamma mår bra och har kul. hon förtjänar verkligen bara det bästa! och extra kul är det såklart när Annika kommer hem till Sverige över semestern. what a babe! ni skulle sett'na igår. phew! önskar att jag också kunde få bo i London och vara så fabulous. förhoppningsvis är inte London-resan allt för långt borta. jag hoppas i alla fall på att komma iväg dit i slutet av det här året eller någon gång nästa år. 
men vi börjar med en tripp till Göteborg tycker jag. åker imorn bitti, it's gonna be awesome! :D vi börjar väl med att checka in på hotellet. efter det blir det middag på stan med gott att dricka. sen taggar vi till och rör oss mot Ullevi där det förhoppningsvis blir ett jävla drag. hoppas att Pink bjussar på en hejdundrans show! lördagen blir lugnare, i alla fall på dagen. då gör vi nog Göteborg i form av shopping och god mat, sen får vi se vad som händer. jag kanske tar med mig datorn, men vi får se. får jag någon tid över så skriver jag nog. i vilket fall så får ni ha en förbannat trevlig helg, det ska jag ha! 

cheerio! 
xoxo, Alex.

Kommentarer
Postat av: Annis

Äsch, jag tycker inte att du ser stirrig ut. Jag tycker att du ser fin ut. :-) Ha det så kul, brudar. Det förtjänar ni.

Puss och kram.

2010-07-22 @ 19:36:47
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0