why do I even bother?

för varje dag som går så frågar jag mig själv varför jag ens anstränger mig. varför envisas jag med att vara snäll och offra min tid när det uppenbarligen inte har nån betydelse? jag får ändå ingenting tillbaka. jag ville verkligen tro att jag kanske, möjligen, om jag har tur, betydde mer än så. obviously not. kanske ska jag gå tillbaka till att bara vara jämnställd, +-0 liksom, och se om det uppmärksammas? då kommer man bergis få skit för det. vet inte riktigt hur jag ska beté mig om jag ska vara ärlig. 

har kört gymmet idag. hårt. det går bra! synd bara att dom där kilona inte bara kan trilla av nununu. jag vill verkligen det. jag klarar inte av att inte kunna se resultat på en gång. jag vet att jag är duktig som verkligen kämpar, men vafan, rappa på lite! 

tja'rå!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hittade din Blogg idag när jag låg här hemma och var sjuk :) måste bara säga att du skriver jättebra! Du har nyss fått en ny läsare ;)

2010-12-20 @ 22:52:46
Postat av: Alex

yaaay, Emelie! :D

2010-12-21 @ 12:48:57
URL: http://boijeving.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Nämen, oj! Det låter ganska allvarligt. :-( Har du pratat med personen i fråga, så att den vet vad du känner?

Puss!

2010-12-21 @ 16:54:27
URL: http://livingaloud.blogg.se/
Postat av: Alex

nej Annis, jag har faktiskt inte det. men jag kommer garanterat göra det om det fortsätter såhär!



hoppas jag får träffa dig snart! :)

PUSS.

2010-12-25 @ 17:35:27
URL: http://boijeving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0