Urban Decay is my lover

jag är fortfarande hög från igår. varje gång Annika kommer hem från London över jul så har hon med sig dom mest sjuka julklapparna någonsin! man blir aldrig missnöjd. det har ju blivit tradition att jag får smink från Urban Decay som har kommit att bli mitt absoluta favoritsmink. det är extra speciellt också eftersom det inte är någon jag känner som har samma, förutom Annika då. och när jag satt där igår med den nya kollektionen i handen så höll jag på att dö, jag kunde inte fatta. heeelt underbar! för er som har missat det så kan ni ju kolla förra inlägget. trist bara att färgernas intensitet inte får ut sin rätt på bild, dom är grymma när man ser dom öga mot öga. 

på tal om något helt annat har jag nu tagit tjuren vid hornen och konfronterat person X om vad som stör mig. är lite stolt över mig själv. det återstår bara att se om det har gått in och om det blir någon förändring. annars tror jag nog det är tack och hej som gäller. 

nu ska jag gå ut i köket och fixa mig lite te, sen är det dags att dra sig mot jobbet.
tja'rå!

Kommentarer
Postat av: Annis

Åhh, vad roligt med smiiink! :-D Det var bra av dig att kontakta personen i fråga. Jag hoppas att det blir bättre.

Puss!

2010-12-28 @ 16:17:34
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0