time flies by

sista inlägget för det här året nu då.

jag har precis fixat mammas hår så nu är hon fin inför kvällens festligheter. nu ska hon bara piffa med det sista, sen bär det av hemmåt, till huset med Åbro-balkongen. det vankas nyårsfirande där ikväll har jag hört! ;) jag har varit lite nervös dom senaste dagarna, vilka som skulle komma har varit lite ovisst. en massa "kanske" på eventet och bara några få "ja". men igår droppade både mail och sms in med folk som hade glömt att svara och som sa att dom gärna kommer. så nu känns det bra igen och det ser riktigt lovande ut. jag tror detta kommer bli grymt!

2010 har varit ett bra år, och med risk för att låta klyschig så tror jag att 2011 kommer bli ännu bättre. för första gången i mitt liv så ska jag faktiskt lova mig på ett nyårslöfte. anledningen till att jag gör det är för att jag redan har bestämt mig, vet att jag kan och kommer att lyckas.

mitt nyårslöfte 2011 är att gå ner 15kg. det kommer bli en utmaning, visst, men jag vet att jag kan. jag gjorde det ju förra julen så nog kommer jag allt klara det nu också. bilderna på mig från förra julen är en väldigt stor morot. jag ser fram emot att se kilona ramla av mig, och i sommar ska jag vara så jävla snygg. beach 2011, here I come!

eftersom den nya laptopen har stått hos mamma hela julen så ser jag nu fram emot att packa ner den och ta med den hem till S:t Johannesgatan. :) Spotify var såklart det första som installerades, så nu är vi redo för ett nyårsfirande vi sent kommer att glömma! 


gott nytt år på er! vi ses nästa år.
tja'rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0