GOD jul!



ja, mot alla odds så blev den en sådan i alla fall. jag har varit pank större delen av den här månaden pga diverse otippade utgifter. trots detta lyckades jag ändå köpa något till dom jag skulle fira julafton med, även om det mest blev ploj-grejer. men klapparna gick hem i alla fall, jag tycks ha lite humor trots allt. Martin, Simon och jag kommer i alla fall bruka våra klappar hårt på nyår. Martin fick en beer bong så nu ska han få visa vad han går för. :) Simon fick ett russian roulette-spel. dock chokladskott istället för riktiga pistolskott. så kul ska vi inte ha på nyår! alla skott är fyllda med något gott utom ett som istället är sprängfylld med chili. "enough to blow your head off" som förpackningen sa. det ska bli kul att se vilken stackare som får "bite the bullet".
jag fick ett Gin & Titionic is-set, dvs att man kan forma isbitar som isberg och Titanic-båtar. + att jag fick alkohol också, och den ska ju givetvis förtäras detta nyår. 

mina julklappar blev:
doftljus av Kevin
örhängen av Eddie
3 Bacardi Breezer av Simon
Gin & Titonic av Martin
parfym (Little Kiss - Salvador Dali) av Bea och Kenneth
hårinpackning och godis av mamma 

det största denna julen var ändå mammas andra julklapp till mig:
ja, nu är jag faktiskt lite lycklig igen! mamma har än en gång räddat mig ur stationär-träsket. <3 

idag har jag jobbat. snacka lökpass! vi sitter och tar typ ett samtal i halvtimman och får nästan 200:-/timma. härligt när man har så sköna arbetskamrater! 

imorn är det jobb igen och direkt efter jobbet åker jag för att fira jul med pappas familj hos farmor och farfar. får se vad man får för kul då, julklappar är helt plötsligt kul igen! det faktum att jag inte har önskat mig någonting speciellt i år och att man nu verkligen inte har en aning om vad man kommer få gör det hela så mycket mer spännande. :) 

nu ska jag mysa ner mig i soffan med en kopp te. god fortsättning!
tja'rå!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Vad roligt att höra att du har så fina människor runtomkring dig som bara vill dig väl. :-) Kul att du fick en dator. Det behövde du! Om du har kamera på den måste vi såklart prova den tillsammans. ;-)

Puss!

2010-12-27 @ 19:07:13
URL: http://livingaloud.blogg.se/
Postat av: Alex

ja, jag är otroligt välsignad som har så fina människor i mitt liv! och datorn, den har en likadan kamera som på den förra så det kommer bli kul! ;)

PUSS.

2010-12-28 @ 00:27:16
URL: http://boijeving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0