busy busy busy

jag har ett dilemma. 

jag har ju den här listan som jag har lovat att skriva mig igenom. problemet är att jag nu måste skriva dubbla inlägg om jag har nåt annat att berätta. det händer ju fortfarande saker i vardagen som man ibland vill berätta om, och om jag då ska sitta och skriva både efter listan och om min vardag så lär jag inte ha mycket till liv. men jag har ju som sagt lovat så det är bara för mig att spotta i nävarna och börja skriva.
helgen har varit... aa, asså, typ... 

jag brukar normalt inte ha svårt att finna ord, men den här gången lyckas jag verkligen inte. inte ens "awesome" kan mäta sig med den här helgen. jag får helt enkelt göra det lätt för mig själv och märka den som "obeskrivlig". jag lyckades flörta mig till en schemaändring i fredags så jag fick börja två timmar tidigare för att få komma hem två timmar tidigare då jag hade fått önskningar om förfest hemma hos mig. så istället för att jobba 10:30-19:00 så blev det 08:30-17:00. efter jobbet var det plattan i mattan hem till Eskilstuna för att hämta upp Joanna, Ajja, Ivan och Marcus på stationen, och sen var det bara raka spåret hem för att korka upp. senare joinade Elin, Emelie och tre brudar från mobil som jag inte kan namnet på, men trevligt var det. hade man fått önska nåt så skulle det väl varit att Ivan och Joanna hade tagit varsitt chill-pill då dom inte kunde sluta bjäbba med varann. mycket dricka, snack och spel och slutligen julbord på Harry's. jag skippade dock köttbullarna och prinskorven och drog raka vägen till baren istället. det serverades mat från 19 till 22, därefter möblerades det om och nattklubben väcktes till liv. vi dansade konstant från 22 till 01, därefter är det aningen dimmigt. tequilan gjorde sitt, kan jag tänka. men en sak är säker: gratis fylla är BRA fylla. drinkbiljetter is the shit! tackar Transcom och världens bästa kollegor för en vrickad, maxad, grym, dyngrak kväll! 

igår var jag på julmiddag med släkten, dock så tröttnade den yngre generationen ganska snabbt så jag drog med mig småbruschernäää hem till mig för en kväll med tv-spel. 

nu taggar vi till juldagen och nyår. 3:e gången gillt? vi gillar't! men det lär ju inte sluta på en 3:e... 

tja'rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0