Black Eyed Peas - The Time (The Dirty Bit)

taggade till riktigt ordentligt när jag hörde den på vägen till jobbet idag. och kanske hade låten en bra inverkan, för jag började min arbetsdag med två sälj. det är inte varje dag man får till sälj sina två första samtal. känns helt okej! 

mindre bra gick det dock på hemvägen. har fått min dagliga dos av nära döden-upplevelser. ett tips till er där ute: spinn inte ur kontroll med bilen på motorvägen så det kränger över båda körfälten. jag testade, det är inte så jävla kul som det ser ut. som grädden på moset så hade jag en 25-meters långtradare i röven. lagom omskakad sitter jag nu och är lovligt jävla glad över att vara i livet. det hade kunnat blivit en förbannat dålig fredagskväll, men jag hade tur. 

sitter och suger upp julstämningen som en svamp. ska snart ta min lilla budget-systemkamera och ge mig ut och fota det vackra vinterlandskapet. nån som är sugen på att joina, give me a holla! 

ikväll är jag fyllechaffis. det var ett tag sen sist så kan väl bli kul. och så imorn är det dags för genrep inför dansuppvisningen på söndag. blir två dagar med dansdansdans. bortsett från att jag inte kan koreografin så känns det helt okej! 

nu ska jag byta om till bekvämare kläder innan jag drar mig ut i kylan. det blir amatörfotograf-style idag, vad nu det är. har inte kommit fram till det än men det är väl upp till bevis, I guess. 

gotta go, tja'rå!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Usch och fy! Jag är glad att du är vid liv. Puss och kram!

2010-12-05 @ 20:02:44
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0