"undervärmer den, det är bra!"

fy bubblan vad det har varit skönt att ha varit ledig i tre dagar! jag har riktigt njutit. jag har tränat, varit med vänner, träffat en kille...fast träffa honom gjorde jag i och för sig redan innan dessa lediga dagar, men tänkte att jag skulle nämna det i alla fall. Viktor heter han. vi får väl se vart det leder. :) Annis och Werre, om ni är nyfikna på hur han ser ut så har ni honom här: 



nja, det finns inte mycket att klaga på. hur snäll och charmig kille som helst.

anywho, mycket roligt har hänt! jag har upptäckt en helt ny sida av mig själv, nämligen den sovande sidan. jag har fått reda på att jag sms:ar i sömnen(?!). det är rätt imponerade, och ni må tro att jag blev förvånad när jag vaknade igår morse och såg vad jag hade skrivit. Viktor hade sms:at och skrivit godnatt, varpå jag hade svarat. så långt är jag med, jag minns att jag hade slumrat till och vaknade av hans sms. detta var kl.02:24. igår morse när jag vaknade och skulle kolla vad klockan var så hade jag det sms:et uppe i telefonen fortfarande, och ser då en text som jag inte har något som helst minne av att ha skrivit. ett sms skickat till Viktor kl.03:30, då var jag verkligen INTE vaken! 

"undervärmer den, det är bra!"

det är ju uppenbart att det är något jag har skrivit i nattmössan för det är helt irrelevant och har inget som helst sammanhang med något annat vi har pratat om. det tog ungefär 10 minuter innan jag fattade. massa tankar flög genom mitt huvud, bl a att någon annan skulle ha drivit med mig och slängt iväg ett sms när jag sov. men frågan är då: vem? jag har ju inte haft någon här över natten. jävligt creepy var det i alla fall, och när jag sa till Viktor att det sista sms:et var ett misstag och att jag måste ha skrivit det i sömnen så skrattade han bara och tyckte att det var skitcoolt att jag kunde sms:a i sömnen.
detta är verkligen något helt nytt för mig. jag vill tro att det beror på mina piller jag äter mot sömnlöshet. de gör att jag sover jättedjupt och drömmer konstiga drömmar. min kusin har påpekat att jag dessutom har börjat prata i sömnen väldigt mycket och högt, vilket jag aldrig har gjort tidigare. jag får försöka vara extra uppmärksam i fortsättningen och kanske t o m göra det till en vana att kolla igenom mina skickade sms varje morgon. haha! 

vad har hänt mer då? tja, idag t ex så lider jag av träningsvärken från helvetet. det blev gym-premiär igår efter ett lite för långt sommaruppehåll, och vi kan ju säga som så att min kropp väldigt tydligt visar vad den tycker om att jag inte har tränat på så länge. jag kan ärligt säga, utan att överdriva, att jag var tvungen att ta hjälp av sängstommen för att kunna ta mig upp ur sängen idag! varje gång jag har vänt på mig inatt så har jag vaknat pga muskelsmärtorna. jag ljög när jag sa att jag skulle ta det lugnt på gymmet igår, och jag ljög när jag sa att jag antagligen inte skulle få någon träningsvärk idag. men ni som känner mig vet att jag gillar träningsvärk, det är ett bevis på att man har gjort bra ifrån sig. en klapp på axeln till mig! 

igår var det taco- och filmkväll med tjejerna. filmen blev dock utesluten av någon anledning. men trevligt var det, som alltid! det blev en massa rester också, så jag och Annis får offra oss att äta upp dem idag. efter det ska vi kolla på film och bara ha det mysigt! 

nu återstår bara för mig att försöka ta mig upp ur sängen och in till soffan i vardagsrummet. kan hända att det är något bra på tv, annars åker nog tv-spelet på. 

signar ut! 
xoxo, Alex.

Kommentarer
Postat av: Annis

Vilken goding du hittat! ;-) Bäst för han att han är snäll mot dig också...

2010-08-05 @ 20:14:26
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0