tristess-inlägg

usch vad jag avskyr all dötid man får när man jobbar kväll! man har ca 6-7 hembesök att göra mellan kl.16 och kl.17, efter det är det bara dötid fram till kl.19 när den riktiga spurten börjar. man blir så fruktansvärt rastlös! hon som jag jobbar med ikväll är lite slow skulle man kunna säga. hon har helt enkelt inte alla chips i påsen. tur att en annan är erfaren och vet exakt vad som ska göras och när. jag får vara glad för sällskapet i alla fall!

det händer inte så mycket mer än jobb just nu. jag roar mig med sånt som jag mår bra av, vänner och annat kul. :) mer än så tänker jag inte säga just nu. dags för mig att göra lite nytta. ha det bra så läge!

signar ut.
xoxo, Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0