taggataggatagga

heeej folket!

precis hemkommen från farmor och farfar och årets första kräftskiva. god damn vad gött! mätt som ett as är man. hade väl tänkt att jag skulle försöka fatta mig kort. vi får väl se hur det går.

igår var jag och brudarna och inhandlade allt inför lördagen. en hel del grejer blev det, men ska're va' så ska're! har precis varit hemma hos mig och flyttat kräftorna från frysen till kylen. jag har lärt mig att dom ska tinas långsamt, då blir dom bäst. så ja, då borde ju våra kräftor bli just det - bäst. precis som vi. nu återstår det bara att taggataggatagga till lördag. we're gonna kick some ass, BIG time! ingen av oss kommer hålla oss på det torra så vad som helst kan hända. en tradition för mig innebär dock att åka Extreme Fly minst en gång, så jag kommer göra mitt yttersta för att lura med mig brudarna upp i det blå. Annis kommer säkerligen haka på, hon har varit med förr. Martina och Werre känns dock ytterst tveksamt. men what the heck, dom får ta en för laget! ;)

imorn blir det gym och storstädning. allt ska vara tiptop tills på lördag, inklusive jag. 

aamen nu känner jag att det typ borde räcka, tycker inte ni? I believe so, indeed.

signar ut, tjarååå!
xoxo, Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0