not really in the mood

känner att jag inte riktigt är på rätt humör för att blogga idag, men samtidigt känner jag mig skyldig eftersom jag inte har skrivit på ett tag.

just nu sitter jag på jobbet. jobbar 7-16 idag så jag är lite trött vid det här laget. är på pissdåligt humör. dels för att allt har gått skit idag, men även av andra orsaker. känner mig lite besviken på saker och ting, sen är jag bara allmänt irriterad på att inget går bra idag. och att jobba helg är ju rent allmänt trist, inte direkt något man jublar över. bra betalt dock. känns lite motigt att veta att man ska upp och jobba delad tur imorn, där rök typ hela den dagen. har faktiskt tänkt att vara så pass ambitiös att jag ska gå och träna mellan passen, dvs efter jag har slutat kl.11 men innan kl.16:30 när jag går på igen. frågan är bara om jag orkar. delad tur är nog påfrestande som det är, och att sen gå och träna frivilligt den lilla tiden man har över kanske är ren idioti, vad vet jag. jag ska i alla fall försöka komma iväg imorn. om jag orkar. om inte annat så är det måndag som gäller, för då är jag ledig!

annars är väl allt som det ska. hoppas på att Viktor hör av sig ikväll, så jag har något att se fram emot. ;)

nu ska jag leta arbetsuppgifter, dom tycks ha dunstat.

signar ut!
xoxo, Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0