make it short

hejhej! 
ska fatta mig "kort", som sagt.

kom precis hem från dansstudion, terminens första disco-lektion. så jävla kul! supernice att dansa ihop med Fia och bara ha skoj. ingen press inför tävlingar. stretchen gick också jättebra. trodde det skulle gå bajs eftersom det var evigheter sen jag stretchade sist, men vigheten sitter kvar än. klarade allt jag tidigare har klarat + mer därtill. kommer ner hela vägen i vänster-spagat nu (på första lektionen på terminen!), spliten är bättre än någonsin och allt annat också! skön känsla? I believe so.

ni kanske undrar hur det gick första dagen på jobbet också...(?) ett ord: korvstoppning. dom har proppat oss så fulla på information att det kändes som att jag skulle få kortslutning, men det har gått bra ändå. 

nu har jag varit duktig och lagat matlåda till imorn, trots den sena tiden. nu ska jag hoppa in i duschen snabbt och efter det hoppar jag direkt från duschen till sängen. så ha't gött! 

signar ut. 
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0