korv med bröd

för bövelen vad länge jag sov idag! det är nästan så jag får skämmas. jag sov väldigt gott inatt i alla fall. så gott har jag inte sovit på länge faktiskt. jag var väldigt trött igår kväll, så det kanske hade nåt med det att göra.
nu sitter jag här, pigg och glad och äter min korv med bröd. hardcore lunch. haha! nja, jag orkade helt enkelt inte ställa mig och koka ihop nåt avancerat. jag ska alldeles strax knyta på mig conversen, sätta mig i bilen och åka och hälsa på morfar. först ska jag ut till T-hälla och hämta upp matvarorna som jag handlade igår men som jag glömde kvar i jobb-lokalen. det blev stressigt igår kväll, precis i slutspurten. strax efter att jag hade bloggat på jobbet så fick vi såklart ett larm, så det var bara att sticka iväg fort som attan och kirra det. det var en medicin hade tagit slut hos en gubbe, och inte vilken medicin som helst heller utan en livsviktig sådan. vi fick kontakta distrikts-jouren, nattpatrullen och hela fadderullan. nåja, vi fick bara jobba över ca 5 min, men stressad var jag. i vilket fall som helst, när jag har hämtat varorna så ska jag plocka upp morbror Göran, köpa lite fikabröd och slutligen plocka upp mamma inne i stan. sen åker vi ut till St. Sundby och fikar.
ikväll vet jag inte vad som händer, inget inplanerat. jag ska nog bara ta det lugnt och ha det bra. är för övrigt ledig till på fredag så jag ska passa på att njuta gärnet. :) awesome.

nu är det dags för påklädning.
signar ut! 
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0