fit for fight

nästan i alla fall. nyligen hemkommen från gymmet. jag tog i som en...ja, jag vet inte vad! mjölksyra var det ingen brist på, det vill jag lova. det var knappt så att benen orkade bära mig till bilen, jag riktigt släpade mig ut där ifrån. jag lyckades i alla fall släpa mig ända runt hörnet och in på dansskolan för att lämna nycklarna till Maria.

nu ligger jag på soffan och funderar ut vad jag ska äta. jag har tagit fram broccoli, men det är allt just nu. :P ska väl ta och hoppa in i duschen strax, jag behöver en kalldusch! sen återstår bara resten av lördagskvällen. vad ska jag hitta på? jag har drabbats av idétorka. vi får se vad som händer, helt enkelt! 

signar ut. 
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0