you're sick!

när man talar om dålig timing så måste jag vara ett praktexempel. imorn börjar jag på nya jobbet och jag är sjuk. starkt jobbat Alex! lever för tillfället på flytande föda eftersom halsen är så svullen att jag inte kan svälja. men jag tänker inte låta det här gå ut över jobbet. blir det inte bättre snart så ska jag uppsöka läkare. jag har haft ont i fyra dagar nu och det tycks ändå bara bli värre. jag hoppas verkligen att det inte är halsfluss, för det är det tydligen många som har åkt på just nu. har ingen större lust att sätta mig på någon pencillin-kur, dels eftersom jag ska jobba men även för att det är prova-på-vecka på dansskolan och jag hade tänkt dansa arslet av mig. vi får väl se hur det blir med den saken... 

vad har hänt sen senast då? jag hade en superkul heldag med Fia i fredags, mycket skratt blev det. på kvällen var det kräftskiva, jag kommer lägga upp lite bilder därifrån på foto-bloggen sen. igår var jag på Tuna Park och shoppade lite och kollade på när tävlings-dansarna från Let's Move dansade. dom är alltid lika duktiga, man kan inte hjälpa att sakna tiden då man själv stod där och dansade. det blev några få bilder därifrån också, så dom kommer också upp på samma gång. idag har jag inte gjort någonting och tänker inte göra det resten av dagen heller. jag har intagit soffläge och ska försöka kurera mig så gott det går till imorn. jag har bunkrat upp med massa bra filmer och frukt så det här ska nog gå fint. :) bortsett från att det känns som att det är rakblad som slinker ner varje gång jag sväljer så mår jag ju bra. jag är härdad, det går snart över. 

dags för film #3: It's Complicated. 

signar ut! 
xoxo, Alex.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0