barn på nytt

fast jag har väl aldrig blivit av med barnasinnet egentligen, men ikväll var det lite mer än vanligt. jag har åkt maaaassa karuseller och jag har icke varit nykter i nån av dom! jag har åkt med mina småkusiner, Eddie och Kevin. Eddie pallade dock bara en tur i Extreme Fly, sen var han förstörd för resten av kvällen. jag, 22(snart 23)-åringen och Kenneth, 50+:arn, är dom som har åkt mest. men man ska ha barnasinnet kvar har jag alltid hört, annars blir man tråkig.
någonting som jag däremot inte kommer ha kvar imorn är min röst. jag åkte Batman för första gången ikväll. den är ungefär som pirat-skeppet fast den slår runt hela varvet. vid ett tillfälle stannade dom upp när vi hängde upp-och-ner i luften och lät oss hänga en stund. jag skrek så jag nästan dog. så imorn får mina vårdtagare och jag kommunicera genom teckenspråk. hoppas bara att dom fattar det. jag får gå runt med en skylt med extra stora bokstäver där det står "kan ej tala" så alla gamla ser. jag vet inte om jag ska jobba 7-16 eller 7-14 imorn men jag hoppas på det sistnämnda. tjejerna kommer redan kl.17 imorn och då kommer jag knappt hinna duscha innan, ännu mindre fixa iordning mig. dom får ta mig som jag är helt enkelt. 
 
nu ska jag vila ögonen och rösten. det ska bli intressant att se hur man mår imorn.
signar ut!
xoxo, Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0