and I'm feelin' good...

nu är jag stolt över mig själv!
jag började dagen kl.06:10 med en nyttig frukost, som alltid. sen åkte jag till jobbet och började min delade tur med att jobba 7-11. direkt efter jobbet åkte jag hem, bytte om och åkte raka vägen till gymmet. började med att sola och avslutade med en timmas styrketräning.
nu har jag precis ätit ett stadigt mål bestående av pasta och pannbiffar. jag funderar på att lägga mig och vila en stund så jag hinner varva ner mellan gymmet och nästa arbetspass. går på igen 16:30 och jobbar till 21:30, så det kan behövas. hur som helst så känner jag mig stolt över mig själv att jag tog mina lediga timmar på dagen och gjorde någonting bra och nyttigt! det är lätt att man slöar till. åker hem, lägger sig på soffan och somnar för att sedan vakna lagom till det är dags att åka ut till jobbet igen. men jag tog mig dit trots att jag var trött efter morgonpasset. detta pga att någon tabbade sig så jag och Bea fick rycka in, och så ett visst oberäknat nervöst utbrott från en viss person, som självklart skulle gå ut över mig. trots detta tvingade jag mig själv till gymmet, och det är jag väldigt stolt över.
nu kan jag med gott samvete ta det lugnt imorn när jag är ledig. och om kroppen inte strejkar och jag känner för det så kan jag faktiskt träna imorn också. tanken är ju att jag ska träna mån, ons, fre, sön. förhoppningsvis har jag inte lika kraftig träningsvärk som senast då jag inte ens kunde sitta på toa utan att det gjorde ont. en aning kommer jag nog känna av det, för jag tog i hårdare idag än förra gången.

nej, det är nog bäst att jag lägger mig och vilar så länge jag ännu har tid till det.

signar ut!
xoxo, Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0