2-timmars

hallabalooo! 

jag är hög på energi just nu, trots att jag kom hem från gymmet för trekvart sen.

körde en 2-timmars idag. känner mig så jävla bra! riktigt skönt att känna att man är på G igen, och att jag gör det för bara min skull! jag har ingen som jag måste vara snygg för. ingen jag behöver känna någon press på att vara i form för. jag vill bara vara det. för mig, och ingen annan. om det sen dyker upp någon som uppskattar mig för hur jag ser ut så är ju det givetvis bara ett +. ;) sex är jävligt bra träning också (på tal om ingenting)! så det saknar man ju såklart. men det kommer nog det med, hoppas jag. annars ligger jag illa till. eller så ligger jag inte alls.

det var länge sen jag tänkte på mig och vad jag vill. jag hade ju sånt flyt i julas, jag var i grym form! och så mådde jag ju skitbra också. fysiskt dvs. psykiskt är ju en annan historia, och den tänker jag inte ens gå in på. anywho, det var i våras som det bara blev mindre och mindre träning, och så mitt i allt blev det sommar och då vill man ju inte träna! då ska man ju ligga på playan, bättra på brännan och plaska i vattnet. det har jag gjort, och tyvärr känner jag nu att sommaren har bjudit på lite för mycket av det goda. det både syns och känns och jag gillar't inte ett dugg. men som sagt, jag är på väg tillbaks så jag kan snart skratta mig lycklig igen. längtar tills jag kan säga "I'm back in the game!". med tanke på hur bra form jag var i för bara några månader sen så borde det gå hyffsat snabbt att komma tillbaka, bara jag ligger i ordentligt. alla muskler kan ju omöjligt ha förtvinat bara under sommaren, och konditionen lär ju inte ha dunstat helt den heller. jag tror att jag har en rätt bra grund-kondition ändå, och det kan jag tacka dansen för. den har verkligen gett sitt. så spank you, älskade dans! 

lite mat på det här då kanske? joråsåatteee... 

signar ut! 
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0