12:30

men herregud, jag är fan kass! idag vaknade jag 12:30. nej, jag har inte skrivit fel: 12:30! helt sinnessjukt. jag sover bara längre och längre om dagarna. inte bra! imorn ska jag upp och jobba 7-15. hur ska det gå? äsch, det löser sig, det vet jag att det gör. men jag gillar inte att vända på dygnet. trodde inte jag skulle lyckas på mindre än en vecka, men guess what? jag lyckades, fuckin' BIG time. helt jäva otroligt. :P men jag sover ju sååå gott! jag kan bara inte gå upp. efter att ha jobbat oavbrutet hela sommaren, förtjänar jag då inte 5 dagars sovmorgon? jag tycker faktiskt det. 

nu har jag ringt och snackat med Strigeln också, och det var som jag misstänkte. mycket riktigt, det är fortfarande bemanningen som gäller. det får bli nästa steg. känns mindre kul med tanke på att jag inte har nåt större förtroende för dom sen förra gången, men vill jag jobba mer i månaden så har jag inget val. blir nog bra.

idag är det perfekt gym-väder, så det skulle vara perfekt att dra dit. är dock lite kort på pengafronten såhär innan löning så det får bli hemmagym istället. min specialitet. ;) ska bara komma på vad jag ska tillverka tyngderna av. två mjölkpaket räcker ju inte, det får jag ju fan inte ens träningsvärk av. jag MÅSTE skaffa hantlar, det ska stå högst upp på min önskelista i år. inte långt kvar tills man blir gammal. 

igår kväll testade jag att pussla för första gången på länge. det skrämde mig att upptäcka att jag nästan har tappat min pusselförmåga. jag har ju alltid varit grym på att pussla, men igår fick jag ihop ramen, sen gav jag upp. jag måste pussla idag bara för det. jag kan inte låta det försvinna helt! 

nu får det vara nog, signar ut!
xoxo, Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0