vårkänslor

ja, man får allt lite vårkänslor av den nya designen, tycker ni inte? tja, inget är ju perfekt och det är väl inte exakt på pricken som jag vill ha det, men det får duga. jag är ändå ganska nöjd. jag ville ha en färgklick och så mycket har jag åtminstonde lyckats med.

annars har jag väl inte så mycket att berätta egentligen. det är så mycket som försiggår i mitt liv just nu. så mycket som är alldeles för privat och för invecklat för att skriva om, så det är lika bra att jag låter bli. ni som står mig nära vet vad det är jag pratar om, och huvudsaken är att ni är medvetna om detta och varför jag mår som jag mår. det värmer att tänka på er och hur mycket ni stöttar mig genom att bara finnas. det hoppas jag att ni vet. om inte så vet ni förhoppningsvis det nu.

nu ska jag kika på That '70s Show och sen är det dags att röra sig ner mot stan. med nytt efternamn kommer även nya bank- och körkort och andra små justeringar som man kanske inte tänker så mycket på innan. det är det jag ska fixa nu. ses snart igen!

signar ut.
xoxo, Alex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0