solsken

hej hopp!

ännu en dag med solsken. nu är våren här för att stanna. :) underbart! jag har precis bestämt mig för att grabba tag i systemkameran och dra ut och fota våren när det är som bäst. det gäller att passa på, man vet ju aldrig vart solen får för sig att ta vägen.

igår fyllde min älskade mor år, så då var det stort kalas hemma hos henne. till en början skulle bara mammas moster Vera komma, men hon överraskade med att ha med sig sin syster Nella samt bror Rainis med frugan Britt. sen kom mammas syster Bea med maken Kenneth och dom fyra barnen Martin, Simon, Eddie och Kevin. sen kom mammas kusin Kicki och slutligen hennes andra kusin Zigga med sin tjej. så jag vill lova att det var fullt i hennes lägenhet. vi fick plats, men man fick själv uppfinna nånting att sitta på när vi skulle äta. mina negerbollar gjorde succé ännu en gång, denna gången hos pensionärerna. but then again, don't they always? jag är inte förvånad.

jaha, så vad står på dagordningen idag då? vi ska se:
¤ ta systemkameran på en promenad
¤ åka till KC och uträtta ett sent ärende 
¤ åka till dansskolan och jobba
¤ åka till gymmet och sola
¤ hämta ut mina converse som kommit med posten
¤ hjälpa mamma med tvätten

det var vad jag kommer på nu, men det brukar ju alltid hända mer så jag håller det lite öppet. dags för mig att kila, så vi ses.

signar ut!
xoxo, Alex.


Kommentarer
Postat av: jeanette

Vilka vårkänslor man får av denn blogg, jätte fin är den.

Fullt ös hemma hos mamma igår, stötte på henne som hastigast i dag så hon fick sig en kram.

Alex har du skickat efter dina converse från Usa eller nåt? letar coola till Julia men är så mesig när det gäller att skicka efter via nätet. Om det är det du gör tala om varifrån och om det funkar bra.

Kramis/ Jeanette

Ps. Jag har köpt en ny kamera Nikon D 5000.

2010-04-14 @ 16:55:17
URL: http://photogalen.blogg.se/
Postat av: Lili Boijeving

Jaa hjärtat, jag blir så imponerad och stolt över att ha en dotter som kan prestera detta. Du är så duktig!! Bloggen är jättefräsch - hela ansiktet ler :) <3<3<3

2010-04-15 @ 08:23:31
Postat av: Annis

Hej gumman! Vad fint du har gjort i din nya blogg. Duktigt! :-D Den är sådär härligt vårfin. Bilden där uppe, längst till höger är ju särskilt fin. ^^ Fortsätt krya på dig. Jag tänker på dig. (Det gör vi allihopa.) Puss och kram.

2010-04-15 @ 10:03:39
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0