ej okej!

det här tycker i alla fall inte jag är okej!

 
jag och mamma var ute på lunchen för att kolla på ett par hyllor hon skulle köpa av ett par som ska flytta. när vi stod utanför och väntade på att tjejen skulle komma och öppna så nästan frös man ihjäl! det var verkligen svinkallt och det var på gränsen att jag inte klarade av det. och då stod vi inte ute i mer än 3 minuter. det är så trist att vakna på morgonen och se det här utanför fönstret. usch och fy säger jag bara.

idag har jag jobbat, såklart. efter det så har jag varit extra snäll och städat mors stora lägenhet samt satt dit hennes nya toasits som hon köpte här om dagen. det har jag inte berättat, men vi tog faktiskt en spontanis till Ikea här om dagen. jag behövde friskluft så vi hade planerat en promenad ute i Sundbyholm. hela dagen var det strålande fint väder och sol...fram till vi klev ur bilen i Sundbyholm. där gick solen på strejk och istället blev det kallt och blåsigt. så pass att vi kände att promenaden inte var aktuell längre. och när vi satt i bilen påväg hem så föreslog mor att vi skulle styra mot Ikea. vi plockade upp moster som är Ikea-fantast och så bar det av mot Västerås. jag kom hem med ett bäddset och fyra förvaringskorgar till min hylla. två av korgarna betalade jag själv, och två fick jag av världens bästa moster. hon ansåg att hon var skyldig mig, men så var inte fallet. men tackar gör vi i alla fall för generositeten!

dags för mig att runda av.

signar ut!
xoxo, Alex.


Kommentarer
Postat av: Annis

Gullig moster! ^^

2010-04-22 @ 21:21:29
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0