då var det dags!



igår när jag var på gymmet så bestämde jag mig för att göra en föränding. en nyttig sådan. jag har tagit efter min käre vän Anna-Karin, och bestämt mig för att äta havregrynsgröt till frukost 5 dagar i veckan, alltså alla vardagar. idag var första dagen, och jag åt den med skivad banan i, då socker eller sylt inte är tillåtet enligt mig. jag måste säga att det gick an. det smakade helt okej med bananen i, så det här ska jag nog klara utan problem. idag fick det bli vanliga havregryn, då det var det enda som fanns hemma. nästa steg är att köpa fiberberikade havregryn.

nu hinner jag inte mer, jobbet kallar!

signar ut.
xoxo, Alex.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Nu blir jag RIKTIGT imponerad! :-D You go, girl!

2010-04-29 @ 11:01:37
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0